Opinie o oponach Pirelli Pzero Rosso

Pirelli Pzero Rosso

opony letnie

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

hamowanie

5.50

zachowanie na łukach

5.00

komfort

3.50

poziom hałasu

5.50

wygląd

5.50

opory toczenia

5.50

zużycie

4.50

Łączna ocena

5.11Ilość opinii: 2

skala ocen 1-6

Opis opony Pirelli Pzero Rosso

Klasa opon

Opony Premium – gwarancja bezpieczeństwa

W modelach klasy „premium” stosuje się najnowocześniejsze rozwiązania, najlepsze materiały oraz najbardziej zaawansowaną technologię produkcyjną. W rezultacie, otrzymujemy najlepsze parametry opon takie jak lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni lub mniejszy opór toczenia.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony premium?

Opony tej klasy przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.

Rodzaj bieżnika

Opona asymetryczna – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Informacje dodatkowe

W segmencie samochodów luksusowych i sportowych wyrafinowane elektroniczne systemy zapewniające bezpieczeństwo i komfort są standardem. Jako odpowiedź na te innowacje, jak również aby sprostać surowym przepisom ograniczającym dopuszczalny poziom hałasu, Pirelli stworzyła oponę PZero Rosso. Zapewnia ona wygodną i cichą jazdę oraz optymalne zużycie bieżnika. Nazwa pochodzi od legendarnych już 'PZero', które stały się punktem zwrotnym w technologii opon dla samochodów o najwyższej mocy silnika. Nazwa 'Rosso" (czerwony) jest synonimem włoskich sportów motorowych. Ponad 200 prestiżowych producentów samochodów używa opon PZero Rosso jako oryginalne wyposażenie. Wzór bieżnika Asymetryczny: wzór z szerokimi podłużnymi rowkami. We wzorze bieżnika wyróżnia się trzy odrębne elementy dostosowane do konkretnych aspektów. Są to mocne bloki barków zewnętrznych, gładkie żebra centralne z zakrzywionymi poprzecznymi rowkami oraz otwarte barki zewnętrzne. Kierunkowy : Elegancki kierunkowy bieżnik z deseniem w kształcie strzały, z szerokimi podłużnymi rowkami bardzo dobrze sprawdza się na mokrych i suchych nawierzchniach.

Opinie szczegółowe o oponach Pirelli Pzero Rosso

Łączna ocena użytkownika

5.44

użytkownik:

Andrzej wnuk

rozmiar opony

255/40R19

pojazd

Jaguar XJ 2006r. Sedan

przejechany dystans

15000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

hamowanie

6.00

zachowanie na łukach

6.00

komfort

1.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Łączna ocena użytkownika

4.78

użytkownik:

rs6

rozmiar opony

235/40R18

pojazd

audi a6

przejechany dystans

21000km

styl jazdy

szybki i agresywny

sposób nabycia

z wyboru

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

4.00

hamowanie

5.00

zachowanie na łukach

4.00

komfort

6.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.00

opory toczenia

5.00

zużycie

3.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

sklep@inopony.pl

pn-pt: 8-18, sb: 9-13

801 002 990

52 561 99 90

Płatności
Copyright © 2010-2019 InOpony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 990

52 561 99 90

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia