Falken Wildpeak A/T AT3WA

Wyszukaj opony
wg rozmiaru

Szerokość

Profil

Średnica

opony całoroczne

Rodzaj bieżnika: ASYMETRYCZNY

Opona asymetryczna – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Klasa opony: ŚREDNIA

Opony klasy średniej to dobry stosunek ceny do jakości

Opony klasy średniej, zwane również „medium” są nowoczesne a producenci dbają o jakość i wysokie standardy oraz długą trwałość. Wykonane są z dobrych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Opony klasy średniej cechują się dobrymi parametrami pod względem ekonomicznej jazdy i hałasu.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Czy tylko w mieście, czy także w dalsze trasy? Jaki samochód posiadasz? O małej czy dużej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz - spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony klasy średniej?

Opony klasy średniej są odpowiednie dla kierowców, którzy oczekują zrównoważonych, średnich osiągów. Opony te sprawdzą się w większości popularnych samochodach dostępnych na rynku. Są idealne zarówno do miasta, jak i na dalsze trasy.

 

Falken Wildpeak A/T AT3WA

Falken

  

Falken Wildpeak A/T AT3WA – opona na cały rok

 

Falken to marka związana z japońskim koncernem Sumitomo (szóstego co do wielkości producenta opon na świecie). Firma została założona w 1983 roku produkuje opony do samochodów osobowych, dostawczych, terenowych i ciężarowych i SUV. Opony wyścigowe produkowane przez markę Falken cechuje bardzo dobra jakość oraz wydajność.

 

Model Falken Wildpeak A/T AT3WA to opona  klasy średniej przeznaczona do samochodów z napędem 4x4. Dostępna jest w rozmiarze 18 cali.

 

Opony Falken Wildpeak A/T AT3WA to gwarancja niezawodności

 

Falken Wildpeak A/T AT3WA posiada nowoczesny bieżnik asymetryczny z blokami w technologii 3D Canyon Spikes, które zapewniają stabilność podczas jazdy w trudnych warunkach. Ścianka boczna zbudowana została na bazie specjalnych bloczków, które zwiększają sztywność bieżnika, co zwiększa stabilność pojazdu i zwiększa manewrowanie. Zaleta takiej budowy jest zapobieganie blokowania kamieni w rowkach. Dodano specjalny wierzchołek zewnętrzny, który działa jak osłona termiczna i zabezpiecza też przed uszkodzeniami. Dzięki nowoczesnej mieszance gumy i krzemionki Wildpeak A/T AT3WA zapewnia nam bezpieczną jazdę w wymagającym terenie jak również na asfalcie oraz oferuje wysoka trwałość.

Szczegółowe opinie o oponach Falken Wildpeak A/T AT3WA

użytkownik:

totus

5.14/6

rozmiar opony

255/60R18

przejechany dystans

40000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

komfort

5.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.00

opory toczenia

4.00

zużycie

5.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

sklep@inopony.pl

pn-pt: 8-18, sb: 9-14

801 002 990

52 561 99 90

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 InOpony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 990

52 561 99 90

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia