Falken EuroAll Season VAN11

Wyszukaj opony
wg rozmiaru

Szerokość

Profil

Średnica

opony całoroczne

Rodzaj bieżnika: ASYMETRYCZNY

Opona asymetryczna – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Klasa opony: ŚREDNIA

Opony klasy średniej to dobry stosunek ceny do jakości

Opony klasy średniej, zwane również „medium” są nowoczesne a producenci dbają o jakość i wysokie standardy oraz długą trwałość. Wykonane są z dobrych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Opony klasy średniej cechują się dobrymi parametrami pod względem ekonomicznej jazdy i hałasu.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Czy tylko w mieście, czy także w dalsze trasy? Jaki samochód posiadasz? O małej czy dużej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz - spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony klasy średniej?

Opony klasy średniej są odpowiednie dla kierowców, którzy oczekują zrównoważonych, średnich osiągów. Opony te sprawdzą się w większości popularnych samochodach dostępnych na rynku. Są idealne zarówno do miasta, jak i na dalsze trasy.

 

Falken EuroAll Season VAN11

Falken

Opona Falken EuroAll Season VAN11 to opona wielosezonowa do samochodów dostawczych. Producent gwarantuje, że opona ta jest wyjątkowo trwała i bezpieczna. Nowoczesny asymetryczny bieznik skonstruowany według technologii ADAPTIVE CONSTANT PRESSURE zapewnia doskonałą trakcję zarówno na suchych i mokrych nawierzchniach, ale również na śniegu. Bieżnik dostosowuje się do wszystkich sytuacji tak aby zwiększyć powierzchnię styku opony z nawierzchnią. Droga hamowania została skrócona. Opona występuje w rozmiarach od 65 do 75 w przedziale 16 cali. Dostępne indeksy prędkości: : H,R, S, T 8 rozmiarów (2018)

Szczegółowe opinie o oponach Falken EuroAll Season VAN11

użytkownik:

Tomasz

3.22/6

rozmiar opony

225/65R16

pojazd

Renault

przejechany dystans

60000km

styl jazdy

spokojny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

4.00

zachowanie na śniegu i lodzie

3.00

zachowanie na błocie pośniegowym

3.00

komfort

4.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

1.00

opory toczenia

4.00

zużycie

1.00

użytkownik:

Rafał Rajen

5.56/6

rozmiar opony

235/65R16

pojazd

VW Crafter 2015r. Van 2E* - 2.5 TDI

przejechany dystans

30000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

5.00

zachowanie na błocie pośniegowym

5.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

5.00

zużycie

5.00

użytkownik:

Rafał Rajen

3.89/6

rozmiar opony

235/65R16

pojazd

VW Crafter 2015r. Van 2E* - 2.5 TDI

przejechany dystans

40000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

1.00

zachowanie na błocie pośniegowym

1.00

komfort

4.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.00

opory toczenia

4.00

zużycie

4.00

użytkownik:

KKKKK JJJJJJJJ

3.00/6

rozmiar opony

225/75R16

pojazd

Mercedes-Benz Sprinter 3T 2003r. Dostawczy MSPR - 316 CDI (115 kW)

przejechany dystans

1000km

styl jazdy

spokojny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

3.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

3.00

zachowanie na śniegu i lodzie

3.00

zachowanie na błocie pośniegowym

3.00

komfort

3.00

poziom hałasu

3.00

wygląd

3.00

opory toczenia

3.00

zużycie

3.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

sklep@inopony.pl

pn-pt: 8-18, sb: 9-14

801 002 990

52 561 99 90

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 InOpony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 990

52 561 99 90

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia